[OPE] sites

From: Jurriaan Bendien <adsl675281@telfort.nl>
Date: Mon Jun 01 2009 - 07:30:42 EDT

Anne-May

The Engelse site is http://www.thefirstpost.co.uk/ met kort nieuws over de
laatste trends. Er is een speciale kunsten afdeling
http://www.thefirstpost.co.uk/arts . Het gaat natuurlijk wel hoofdzakelijk
over Engeland vanuit een Brits perspectief.

In feite wordt de meeste literatuur in het Westen nu verkocht via het
internet.

Amazon heeft winkels in:
USA http://www.amazon.com/
UK http://www.amazon.co.uk/
France http://www.amazon.fr/
Germany http://www.amazon.de/

Wat betreft Engelse boeken, ze zijn soms goedkoper in de UK en soms in de
USA afhankelijk van geld koersen en hoe lang de boeken in de store liggen.
Je kunt vaak de zelfde boeken krijgen voor minder geld in een ander land.
Dus bijvoorbeeld ik heb ook Engelse boeken gekocht in Duitsland want het was
goedkoper or ze hadden die boeken niet ergens anders. Het is vaak handig om
de prijzen te vergelijken. Ik heb nooit problemen gehad met credit card
fraud, en ik heb de boeken altijd bezorgd gekregen. In feite kun je je daar
ook nog voor verzekeren voor een paar euro.

Een van de allergrootste tweedehands boek winkels is:
http://www.abebooks.com/ Voor nederlandse tweedehands boeken zie vooral
http://www.antiqbook.nl/

Je kunt ook een monster search doen voor tweedehands boeken met sites zoals:
http://www.usedbooksearch.co.uk/

Hope this helps

Jurriaan

E-mail message checked by Spyware Doctor (6.0.0.362)
Database version: 5.10260
http://www.pctools.com/uk/spyware-doctor-antivirus/