[OPE] Slavery abolition boek - commentaar post fectum

From: Jurriaan Bendien <jurriaanbendien@online.nl>
Date: Fri Feb 18 2011 - 16:07:23 EST

Marcel,

In het gedrukte slavery abolition boek zie ik opeens spelling zoals
"comprizing", waarschijnlijk heb je uiteindelijk alle "ising" naar "izing"
veranderd. Maar in feite moest het wel "comprising" zijn.

Ik merk ook dat de subtitels in het laatste essay, van Zimmerman, nu niet
cursief gedrukt zijn. Jammer.

Enfin, 'tis gebeurt... maar, misschien, als er een paperback zou uitkomen,
kunnen er nog een paar kleinigheden gewijzigd worden.

Over 't algemeen ben ik toch best wel erg blij met het resultaat - het
betreft een ingewikkelde materie, maar leest toch best wel goed en vloeiend.
De inleiding is ook goed uit de verf gekomen vind ik.

Misschien valt dit boek ook in de prijzen!

Hartelijke groeten,

Jurriaan Bendien